Houd je van reizen en spreadsheets? Boutique Japan zoekt een fulltime operationeel specialist om ons getalenteerde externe team te versterken.
Als je ongelooflijk georganiseerd en gedetailleerd bent, en gepassioneerd bent door meeslepende reizen, dan ben jij misschien de perfecte match! Relevante ervaring in een vergelijkbare functie in de reisbranche is vereist.
Ken jij iemand die perfect is voor deze baan? Deel dit bericht a.u.b. met hen!
Wie zijn we?
Boutique Japan is een bekroonde reisorganisatie die gespecialiseerd is in het samenstellen van op maat gemaakte reizen voor reizigers van over de hele wereld.
Samen met de unieke ervaringen die we bieden, is het onze extreme aandacht voor de interesses, prioriteiten en voorkeuren van onze klanten die ons helpt ervoor te zorgen dat al onze reizigers een geweldige reis hebben.
We houden van wat we doen en zijn gepassioneerd in het behandelen van elke taak en interactie met een zeer persoonlijke aanpak.
Leer meer over ons team!
Wie ben je?
Je bent een zeer gemotiveerde luxereisspecialist die op zoek is naar een opwindende nieuwe kans naast een hechte groep enthousiaste reisgeobsedeerden.
Je hebt een passie voor reizen en beseft dat er enorm veel tijd en energie wordt gestoken in het plannen van zorgvuldig opgestelde reisroutes.
Als ervaren en getalenteerde professional in de reisbranche voelt u zich net zo op uw gemak bij luxereizigers die op zoek zijn naar service op maat, als bij avontuurlijke reizigers uit het hogere segment die op zoek zijn naar ervaringen buiten de gebaande paden.
Je krijgt een uitdagende rol bij een dynamisch, in de VS gevestigd bedrijf, werkt op afstand en leeft en ademt reizen (zowel via Boutique Japan als ons zustermerk, Boutique Explorer).
Essentiële vaardigheden en ervaring voor de rol
Deze rol is niet voor iedereen weggelegd, en als je niet de meest georganiseerde persoon bent die je kent, overweeg dan om in de toekomst naar een andere rol bij ons te solliciteren (maak een bladwijzer voor onze carrièrepagina).
Het assisteren en communiceren met klanten, terwijl je de werking achter de schermen van complexe, op maat gemaakte routes coördineert, is geen eenvoudige opgave.
Deze functie vereist een unieke, scherpe aandacht voor detail en een buitengewoon vermogen om prioriteiten te stellen vanuit het grote geheel. Essentiële vaardigheden en kenmerken zijn onder meer:
Minimaal 2-3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie in de reisindustrie vloeiend Engels op moedertaalniveau en uitstekende schrijf- en communicatieve vaardigheden Bekendheid en gemak met een breed scala aan software en apps Buitengewone vaardigheden op het gebied van klantzorg en een verfijnd vermogen om elk van hen te behandelen interactie met een persoonlijke aanpak Uitgebreide wereldreiservaring en een tastbaar enthousiasme voor reizen en avontuur Het vermogen om zich doelbewust te concentreren op de taak die voorhanden is, terwijl hij tegelijkertijd talloze projecten beheert (en het rustige perspectief om verstandig prioriteiten te stellen) Een niveau van aandacht voor detail en consciëntieusheid waardoor anderen zich af en toe afvragen waarom het je zoveel kan schelen, gekoppeld aan het vermogen om een stap terug te doen en het grote geheel te zien Een intrinsiek verlangen om geweldig werk te doen, en een staat van dienst als het gaat om het kunnen managen van jezelf (we zullen je ondersteunen (maar je moet gemotiveerd zijn om uit te blinken) Een voortdurend verlangen om jezelf te verbeteren, zowel persoonlijk als professioneel. De nederigheid en eerlijkheid om toe te geven als je iets niet weet, gecombineerd met de vindingrijkheid om je te helpen oplossingen te vinden voor uitdagende vragen en verzoeken
Taken en verantwoordelijkheden
Als lid van ons Operations-team help je onze reizigers een naadloze, zorgeloze en geweldige ervaring te bieden, vanaf het moment dat ze hun reis boeken tot nadat ze naar huis zijn teruggekeerd.
Jouw rol omvat het beheren van de details en logistiek achter de schermen van complexe reisroutes, en het bieden van buitengewone gastvrijheid aan onze klanten door middel van frequente e-mail- en telefooninteracties.
Je werkt aan verschillende taken, afhankelijk van de veranderende behoeften van ons Operations-team. Dit is een greep uit de soorten taken die je zult uitvoeren:
Beheer en bereid complexe aangepaste reisroutes voor om naadloze ervaringen voor onze klanten te garanderen Bied warme, menselijke en uiterst professionele zorg aan onze reizigers (voornamelijk via e-mail en telefoon) Stel reisdocumentatie samen, inclusief informatie vóór vertrek, en stel vragen van klanten op basis van uw expertise, onderzoek en vindingrijkheid Proeflees minutieus gedetailleerde reisroutes om zowel volledige nauwkeurigheid als een aantrekkelijk reisstroom te garanderen Communiceer met gidsen, hotels, ryokans en andere leveranciers om zeer op maat gemaakte diensten te verfijnen en te coördineren Gedetailleerde reisbeschrijvingen te bewerken en samen te stellen, deels door vakkundig bestaande teksten samen te voegen vanuit onze interne database Beheer complexe reisbudgetten en handhaaf een uitzonderlijk organisatieniveau bij het bijhouden van gegevens en het bijwerken van interne bestanden en documenten. Werk nauw samen met collega’s tijdens het hele post-boekings- en pre-reisproces om ervoor te zorgen dat zelfs ogenschijnlijk kleine details grondig worden overgebracht (en val niet door de kieren) Houd u aan interne deadlines zoals deze van toepassing zijn op klantcontact en proactieve outreach
Als lid van ons kleine en behendige team krijg je ook de kans om een actieve rol te spelen in het voortdurend “nivelleren” van de manier waarop we dingen doen, en zo de voortdurende evolutie van ons bedrijf vorm te geven. Dit geldt voor alles: van administratieve processen tot de manier waarop we als team op afstand met elkaar omgaan en natuurlijk de ervaringen van onze reizigers!
Belangrijke details
Het is een uitdagende functie en je gaat fulltime aan de slag. Maar je werkt niet vanuit een hokje (tenzij hokjes jouw ding zijn), omdat de functie afgelegen is.
Jouw locatie
Boutique Japan is een in de VS gevestigd gedistribueerd bedrijf sinds we in 2013 begonnen, en dit is een baan op afstand voor een inwoner van de VS. Als hecht team communiceren we met elkaar via verschillende tools en komen we gemiddeld één tot twee keer per jaar bijeen voor inspirerende persoonlijke retraites.
Maar hoe aantrekkelijk het voor sommige mensen ook kan zijn, we kunnen het niet verbloemen: werken op afstand is niet voor iedereen weggelegd. Veel mensen geven de voorkeur aan de structuur en interactie van persoonlijke kantoorfuncties, en werken op afstand kan eenzaam zijn. Dus als u het gevoel krijgt dat werken op afstand misschien niet ideaal voor u is, vertrouw dan op uw gevoel.
We zijn vooral resultaatgericht, en hoewel we voldoende begeleiding en ondersteuning zullen bieden (we willen dat u floreert), moet u een bewezen staat van dienst hebben in het succesvol managen van uzelf.
Jouw schema
Het gaat om een fulltimebaan van 36 uur per week, met volledige dagen (dus 8 uur) van maandag tot en met donderdag en halve dagen op vrijdag.
Als in de VS gevestigd bedrijf werken we voornamelijk tijdens Noord-Amerikaanse kantooruren, en onze reguliere kantooruren zijn van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur (US Central Time), samen met halve dagen op vrijdag. Het kan ook voorkomen dat u uw planning moet afstemmen om met collega’s, reizigers en leveranciers in andere tijdzones te kunnen spreken. Dit kan enige flexibiliteit van uw kant vereisen.
Compensatie, voordelen en voordelen
Het loon zal in overeenstemming zijn met vaardigheden en ervaring. Op voorwaarde dat u uitblinkt in de rol, krijgt u de mogelijkheid om uw verantwoordelijkheidsniveau en beloning te verhogen.
Als aanvulling op je salaris bieden wij de volgende voordelen en voordelen:
De kans om in een leuk en dynamisch team te werken, in een bedrijf waar ruimte is om te groeien en een aanzienlijke impact te maken De mogelijkheid om op afstand te werken Een menselijk schema dat prioriteit geeft aan resultaten en resultaten Ziektekosten- en tandartsverzekering 401(k) met maximaal tot 4% bedrijfsmatch Royaal betaald verlof, ziekteverlof, plus Amerikaanse nationale feestdagen Leuke en productieve persoonlijke teambijeenkomsten (eerdere locaties waren onder meer Japan, Mexico City, Joshua Tree National Park en meer) Een jaarlijkse FAM-reis die begint in de tweede jaar dienstverband
Ken jij iemand die perfect is voor deze baan? Deel dit bericht a.u.b. met hen!
Ik ben klaar om te solliciteren! Wat is de volgende stap?
Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! De deadline voor aanmelding is 10 november. Het is echter mogelijk dat we de aanmeldingsperiode eerder sluiten, dus wacht niet tot de uiterste datum om te solliciteren.
BEDANKT AAN IEDEREEN DIE SOLLICITEERDE! HET AANVRAAGVENSTER IS GESLOTEN.
Houd er rekening mee dat we vanwege het grote aantal sollicitaties mogelijk niet op alle sollicitaties reageren.